پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4576
-
الف
+

«مرگ ماهی» به جشنواره «مدفیلم رم» ایتالیا راه یافت

فیلم سینمایی «مرگ ماهی»، به کارگردانی سید ‌روح ‌الله حجازی، به بیست و دومین جشنواره بین‌المللی «مد فیلم رم» راه پیدا کرد.

فیلم سینمایی «مرگ ماهی»، به کارگردانی سید ‌روح ‌الله حجازی، به بیست و دومین جشنواره بین‌المللی «مد فیلم رم» راه پیدا کرد.

«مرگ ماهی»، آخرین ساخته روح الله حجازی، در ادامه نمایش‌های بین‌المللی خود به  جشنواره «مد فیلم رم» در ایتالیا می‌رود.

 فیلم سینمایی «مرگ ماهی»، چهارمین ساخته و آخرین بخش از سه گانه روح‌الله حجازی است. این فیلم پربازیگر، داستان زندگی مادری را روایت می کند که پس از مرگش، فرزندان او به خانه‌اش می‌آیند و از طریق پرستار مادر متوجه می‌شوند که وصیت کرده که سه روز پس از مرگش او را به خاک بسپارند.

اگرچه «مرگ ماهی» در ادامه دو فیلم  «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو»  و «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» ساخته شده است، اما فضایی کاملاً متفاوت نسبت به آن دو دارد.

در «مرگ ماهی»، نیکی کریمی، علی مصفا، طناز طباطبایی، ریما رامین‌فر، بابک کریمی، بهرنگ علوی، حسام محمودی، مروارید کاشیان، پانته‌آ بهرام، بابک حمیدیان، رابعه مدنی، سحر دولتشاهی، کیمیا مرادیان، ملیکا پارسا، حسام رحیمی‌منش ایفای نقش کرده‌اند.

«مرگ ماهی» پیش از این در پنجمين جشنواره فيلم‌هاي ايراني استراليا، اولین جشنواره فیلم‌های ایرانی تورنتو و جشنواره مونترال کانادا و ... به نمایش درآمده است. 

بیست و دومین جشنواره «مد فیلم رم» از ١٤ تا ٢٢ آبان ‌ماه در ایتالیا برگزار می‌شود.

ب س / س م

نظر شما
ارسال نظر